Lord Bart
Dołączył: 03 Lip 2005
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pon 12:50, 04 Lip 2005 Temat postu: Zasady .Sojuzu. |
|
|
.SOJUZ BASTIONOWICZOW.
REGULAMIN
1.Cała idea .Sojuzu. jak i samej gry ma na celu wyłącznie dobrą zabawę. To podstawa podstaw.
2.Każdy legitymujący się przynależnością do .Sojuzu. ma obowiązek przestrzegać na pierwszym miejscu zasad ogame.pl zawartego pod adresem [link widoczny dla zalogowanych] i na drugim powyższego Regulaminu.
3..Sojuz. jest Matuszką nas wszystkich. Wszelkie podejmowane działania mają na celu zapewnienie mu stabilności i bezpieczeństwa, a jego członkom dobrobytu.
4..Sojuzem. zarządza Rada złożona z Admirała Floty (AF) oraz podległych mu Admirałów (A). Decyzje podejmowane są na zasadzie rozpatrzenia wszystkich „za” i „przeciw” oraz ustanowienia najkorzystniejszej dla .Sojuzu. polityki. Głos decydujący w sprawach polityki zewnętrznej ma AF. W sprawach polityki wewnętrznej decyduje większość głosów. Decyzje Rady są ostateczne i nie podlegają dyskusjom.
5.Rangi .Sojuzu. Awans w hierarchii .Sojuzu. polega na zdobywaniu punktów. Odpowiednia ich ilość odpowiada następującym rangom:
Vice Admiral 19000+
Counter Admiral 16000-18999
Capitan 1st rank 13000-15999
Capitan 2nd rank 11000-12999
Capitan-Lieutenant 9000-10999
Lieutenant 7000-8999
Midshipman 5000-6999
Chief Starshina 3000-4999
Starshina 1st rank 2000-2999
Starshina 2nd rank 1000-1999
Matrose 0-999
Powyższe wartości punktowe mogą ulec zmianie w czasie trwania gry.
Istnieją 2 rangi, które nie uwzględniają ilości punktów. Są to:
Admiral of the Fleet -najwyższy stopień hierarchii przynależny I Założycielowi. Może zostać przekazany tylko jednej wyznaczonej przez AF osobie reprezentującej .Sojuz. w stopniu Admirała.
Admiral -drugi w hierarchii stopień po AF. Przyznawany przez Radę po spełnieniu następujących warunków:
a) awansie na Vice Admirała (VA)
b) godnemu i chwalebnemu w oczach Rady reprezentowaniu .Sojuzu.
Hierarchię awansu punktowego można pominąć tylko jeśli Rada dostrzeże u członka .Sojuzu. szczególnie zyskowną działalność. Awans taki w większości przypadków może pojawić się tylko raz w historii członka. Nie zwalnia go to jednak z osiągnięcia odpowiedniego limitu punktów dla wyższych awansów.
6. Odpowiednim rangom odpowiadają następujące prawa:
Admiral of the Flet 1.Rozwiązanie sojuszu 2.Usunięcie użytkownika 3.Przeglądanie podań 4.Oglądanie sojuszu 5.Przyjmowanie/odrzucanie podań 6.Zarządzanie sojuszem 7.Oglądanie statusów on-line 8.Sporządzanie wiadomości do sojuszu 9.Prawa ręka
Admiral 2*3*4*5*6*7*8*9
Vice Admiral 3*4*7*8
Counter Admiral 3*4*7*8
Capitan 1st rank 4*7*8
Capitan 2nd rank 4*7*8
Capitan-Lieutenant 4*7*8
Lieutenant 4*7*8
Midshipman 4*7*8
Chief Starshina 4*7*8
Starshina 1st rank 4*7*8
Starshin 2nd rank 4*7*8
Matrose 4*7*8
Ostateczne decyzje pozostają w gestii AF.
7.Komunikacja w .Sojuzie. to rzecz bardzo ważna. Każdy członek zobowiązany jest do odpowiadania na wiadomości wysyłane „do sojuszu”, czyli do wszystkich użytkowników oraz tworzenia takich wiadomości, jeśli zajdzie potrzeba. Utworzone zostaje forum .Sojuzu. na, którym będziemy załatwiali większość spraw.
Niniejszym zostaje utworzona specjalna ranga oficera sztabowego (bądź jak kto woli prasowego) zwanego od tej pory Komisarzem. Jest on odpowiedzialny za utrzymanie forum oraz za wszelkie kontakty na forum ogame.pl Nadal obowiązują go zasady awansu. Jest członkiem Rady, pełni w niej jednak rolę słuchacza, wykonawcy poleceń oraz informatora Rady. Na dzień dzisiejszy ranga Komisarza zostaje przydzielona Slayferowi.
8.Szpiegowanie. Każdy członek .Sojuzu. ma nieograniczone prawo do szpiegowania. Informacje techniczne na ten temat można znaleźć pod adresem [link widoczny dla zalogowanych]
9.Walka. Jakiekolwiek działanie ofensywne przeciwko graczom należącym do sojuszów musi być zgłoszone Radzie w całości bądź jednemu z jej członków. Można je przeprowadzić jedynie po uzyskaniu zgody. Jakakolwiek działalność na własną rękę będzie karana. Narodnyj Komissariat Wnutriennich Dieł wykona wyrok szybko i bezwzględnie- winny zostanie wydalony z .Sojuzu. i wpisany na Czerwoną Listę. Stanie się przez to wrogiem .Sojuzu. po wsze czasy.
Prawo musi być surowe. Samozwańcze ataki pod tagiem [Bastionu] mogą doprowadzić tylko do niepotrzebnego konfliktu. Pamiętajcie o punkcie 3 regulaminu!!! Wypowiedzenie wojny innym sojuszom przysługuje tylko członkom Rady. Wszyscy przynależni .Sojuzowi. zostaną wtedy poinformowani o możliwości nieograniczonych ataków na dany sojusz, z uwzględnieniem jednak punktu 2 regulaminu. Członkowie .Sojuzu. mają obowiązek uczestniczyć w atakach falowych jeśli posiadają taką możliwość.
Można na własną rękę atakowac tylko niezrzeszonych w sojuszu graczy. Takie ataki nie są wymagane do zgłoszenia.
Ani kroku wstecz!!! Każdy członek .Sojuzu. ma obowiązek zawiadomić resztę towarzyszek i towarzyszy jeśli dostanie informację o zbliżającym się ataku na swoją planetę. Bezpieczeństwo i stabilność .Sojuzu. to nadrzędne dobro.
Więcej informacji dotyczących samej walki pod adresem [link widoczny dla zalogowanych]
10.Handel. Każdy członek .Sojuzu. ma nieograniczone prawo do handlowania z uwzględnieniem punktu 2 i 3 regulaminu. Więcej informacji dotyczących samej walki pod adresem [link widoczny dla zalogowanych]
11.Kolonizacja. Każdy członek .Sojuzu. ma obowiązek zgłoszenia nowo skolonizowanej planety na forum lub poprzez wiadomość „do sojuszu”.
12. Sprawą rekrutacji w .Sojuzie. będzie się zajmować Podkomisarz . Jego głównym zadaniem będzie poszukiwanie nowych członków i zachęcanie ich do wstąpienia do .Sojuzu.. Podkomisarz będzie podlegał Komisarzowi opisanemu w punkcie 7.
13. Rada Admiralska ma prawo nadać członkowi .Sojuzu. za specjalne osiągnięcia Szkarłatny Order Sojuzu Bastionowiczów . Duża ilość SOSB może wpłynąć na szybszy awans gracza.
Szkarłatny Order Sojuzu Bastionowiczów
14. Jakiekolwiek problemy, pytania czy zastrzeżenia należy kierować do członków Rady lub zgłaszać na forum. Nie bójmy się zadawać kłopotliwych pytań… za to nie karzemy (jeszcze). Polecamy czytać FAQ na forum ogame.pl
Post został pochwalony 0 razy
|
|